بنر اینستاگرام چیست؟ برای دارندگان کسب و کار، اینستاگرام بدون شک فرصتی عالی برای عرضه محصولات خود به مخاطبان بیشتر و هدفمندتری است.
علاوه بر عناصر اصلی مانند بیو ، تصویر پروفایل ، هشتگ هایی که به شما کمک می کند بیشتر دیده شوید.
محتوا و تصاویر نیز باید یک نقطه شروع و یک اصول مشخص و خلاقانه داشته باشد.
همچنین شما می توانید برای ” طراحی بنر ” در آرمان دیزاین روی لینک کلیک کنید.
بنر اینستاگرام چیست ؟
بنر اینستاگرام میتواند تاثیر زیادی برای کسب و کار شما ایجاد کند.
دنیا همواره درحال تغییر و پیشرفت است، و همینطور مشاغل! افزایش روزبه روز تجارت در دنیا باعث میشود تا هر تجارت و صاحب کسب و کار
به بهترین روش با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.
این موضوع نه تنها برای بقا در بازار بلکه برای موفقیت شما در کسب و کارتان نیز مهم است.
اما سوال اینگونه است که : چگونه این کار را انجام دهیم؟
هرآنچه که باید در رابطه با بنر اینستاگرام و موفقیت تجارت در شبکه اینستاگرام بدانید در این مقاله برای شما آورده شده است.
برای ثبت سفارش طراحی بنر اینستاگرام از آرمان دیزاین روی لینک کلیک کنید.
موفقیت در تجارت به وسیله اینستاگرام
بنر اینستاگرام چیست؟ اینستاگرام یکی از بهترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است که می تواند در انجام این کار به شما کمک کند.
در حال حاضر ، بیش از ۶۰٪ برندهای برتر دنیا از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده می کنندطی چند سال گذشته،
اینستاگرام توانسته است بیش از هر وب سایت رسانه های اجتماعی دیگری که تاکنون ایجاد شده ، افراد بیشتری را به خود جذب کند.
بنابراین ، اگر از اینستاگرام برای تجارت استفاده نمی کنید ،بدان معنی است که ممکن است میلیون ها مشتری بالقوه را از دست بدهید.
استفاده از اینستاگرام برای تجارت می تواند به هر شغلی کمک کند تا چشم انداز بهتری از روندها و تقاضای مشتریان داشته باشد.
از طریق لایک و اظهار نظر مخاطبان در مورد هر تصویر یا ویدئویی که ارسال شده است ،
این روند می تواند بگوید که مصرف کنندگان می خواهند چه چیزی را بدست آورند و به دنبال چه چیزهایی هستند.
مردم همیشه بیشتر به سمت چیزهای جدید و نوآوری ها جذب می شوند.
اینستاگرام یک تجارت را قادر می سازد چیزی بیش از محصولات را بفروشد.
دسترسی به مخاطب از طریق سکویی مانند اینستاگرام باعث می شود روابط با مخاطب مورد نظر دوستانه تر شود.
بنر اینستاگرام چه نقشی را در جذب فالوور ایفا میکند؟
بنر اینستاگرام چیست؟ پیش از آنکه به مبحث ساخت بنر تبلیغاتی بپردازیم،
بیایید ببینیم که بنر اینستاگرام از نظر جذب فالوور چه مزایایی دارد؟
از جمله مهمترین مزیتهای بنرهای اینستاگرامی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
۱. ارائه محتوایی متفاوت و جذاب
تولید محتوایی جذاب و متفاوت به شما این امکان را میدهد که در فضای پر رقابت اینستاگرام از رقبای خود پیشی بگیرید.
ایدههای خلاقانه در ساخت بنرهای اینستاگرامی فرصت خوبی است که کار شما را از دیگران متمایز کند.
۲. جلب توجه مخاطب و ارائه محتوایی بهیادماندنی
یکی از بارزترین مزایای بنرهای اینستاگرامی، زیبایی منحصربهفرد و چشمنواز آنها است.
از آنجایی که بنرها در مقیاس بزرگتری طراحی و تولید میشوند، در جلب توجه بیننده عملکرد موثرتری دارند.
در شرایطی که پای تبلیغات به میان است، طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرامی جذاب باعث میشود که افراد بیشتری
به بازدید از صفحه شما از خود تمایل نشان دهند.
۳. تنوعبخشیدن به محتوا
از آنجایی که مخاطب شما هر روز در معرض حجم زیادی محتوا قرار دارد، دریافت محتوای تکراری قطعا برایش کسلکننده خواهد بود.
بنرهای اینستاگرامی ماهیتی کاملا متفاوت از پستها و استوریهای متداول دارند و به محتوای شما تنوع میبخشند.
۴. متمایز کردن یک پیج
از آنجایی که در زمان طراحی یک بنر تبلیغاتی، تکتک عناصر با دقت بالایی انتخاب میشوند،
نتیجه نهایی از ظرافت هنری بیشتری برخوردار است و بهراحتی میتواند برند شما را در ذهن مخاطبتان از سایرین متمایز کند.
حال که با اهمیت بنر تبلیغاتی اینستاگرام آشنا شدید، ادامه مطلب را مطالعه کنید تا ببینید که در طراحی یک بنر جذاب به چه نکاتی باید توجه کنید.
۵ نکته برای طراحی بنر تبلیغاتی تاثیرگذار
بنر اینستاگرام چیست؟ آیا به نظر شما بنر تبلیغاتی را باید تفاوتی با یک پست بهتری در اینستاگرام داشته باشد؟
مطمعنا باید متفاوت و بهتری با پستهای دیگر باشد تا تبلیغتان بتواند برای مخاطبان جلبتوجه بکندو باعث شود چندلحظه ای روی آن استب کنند.
با رعایت این موارد زیر شما بستری برای ایجاد تعامل و شکل گرفتن ارتباط بین بنر خود و مخاطبتان خود ایجاد کنید.
در ادامه خواهید دید برای اینکه یک بنر تبلیغاتی جذاب بسازیم چه مواردی را باید رعایت کنیم.
۱. سعی کنیداز طرحهای ساده استفاده کنید…
برای طراحی بنر اینستاگرام خوبی بههیچ عنوان از طرحهای شلوغی استفاده نکنید. کاربران اینستاگرام معمولاً بسیار کم حوصله هستند
و زمانی که در اینستاگرام فعالیت میکنند بهسرعت پستها را رد میکنند. به همین علت محتوای شما فقط
چند ثانیه فرصت دیدهشدن دارد. پست تبلیغاتی شما باید ساده و قابلدرک باشد تا در کمترین زمان پیامش را به مخاطب منتقل کند.
همچنین انتخاب فونت مناسب نیز بسیار مهم است. فونتهایی که استفاده میکنید بستگی به محصول،
کسبوکارتان و مخاطبان موردنظر شما خواهند بود. بهترین نکته برای انتخاب فونت های شما، ابتدا خوانایی آن است سپس جذابیت آن است.
زیرا خیلی از افراد فونتهای خیلی جذابی برای طراحی بنر تبلیغاتی استفاده میکنند ولی بیش از حد فانتزی میباشد
و مخاطب در آن زمان کم نمیتواند متوجه متن نوشته شده شود، پس بهسرعت پست شما را رد میکند.
چند مورد فونت مناسب برای استفاده در بنر تبلیغاتی اینستاگرام:
ایرانس سنس
کلمه
ساحل
وزیر
۲. از رنگهای مناسب وبهتری استفاده کنید
اولین و بهترین نکته برای طراحی بنر تبلیغاتی، انتخاب رنگ خوب است. زیرا واکنش ذهن انسان در برخورد با
رنگهای مختلف متفاوت میباشد.و شما با دانستن ویژگی هر رنگ، باید بهترین استفاده را از آن ببرید.
استفاده از یک رنگ برای برجستهکردن یک کلمه یا عبارت میتواند بهاندازه استفاده از متن، پررنگتری باشد. در جدول زیر با کاربردهای مختلف هر رنگ آشنا شوید:
سفید: صداقت، سادگی
سیاه: قدرت، رسمیت
قرمز: خشم، هیجان، عشق
سبز: سلامتی، رشد، پرورش
آبی: آرامش، امنیت
زرد: دوستی
صورتی: عشق، جوانی
قهوهای: فروتنی، صلابت
۳. محصولتان را در وسط تصویر قرار دهید
کاربران اینستاگرامی اغلب در 2 الی 3 ثانیه تصمیم میگیرند که روی پست شما زمان بگذارند یا نه. به همین خاطر نباید به آنها اجازه دهید
که این سؤال در ذهن آنها ایجاد شود که محصول شما چیست. شما باید در طراحی بنر اینستاگرامتان به این نکته توجه بیشتری کنید
که عکس محصول یا پیام مهمتری در وسط و خوصوصا بالای تصویر قرارگرفته میشود.
۴. از پیشنهاد دادن اصلا خجالت نکشید
بعضی از مردم برای طراحی بنر های تبلیغاتی که میخواهند طراحی کنند زحمت زیادی تری میکشند، هزینه های برای تبلیغاتشان پرداخت میکنند
ولی آنجایی که باید ضربه آخر را بزنند، از این کار غافل میشوند. اصلاً هیچوقت خجالت نکشید و ترس نداشته باشید.
همیشه هر تبلیغی یا کاری باید یک دعوت به اقدام (call to action) داشته باشد. از کاربر اقدام مشخصی
را بخواهید انجام دهد. مانند جملههای «پیج ما رو دنبال کنید»،یا «دوستت رو تگ کن که جایزه ببری»، «در پیج مطالب جذابی منتظرت هستن.»وغیر…
۵. سایز مهم است که استاندارد باشد
ویژگی عکس تبلیغاتی در اینستاگرام را باید شرایط زیر را داشته باشد تا بتواند بهتر دیده شود.
- فرمتهای توصیه شده: JPG یا PNG
- حداکثر اندازه فایل: ۳۰ مگابایت
- نسبت جبهه توصیه شده: ۱: ۱ برای تبلیغات در خوراک، ۹:۱۶ برای داستانها و یا کشف تبلیغات
- حداقل رزولوشن تصویر: ۱۰۸۰ × ۱۰۸۰ پیکسل
- حداقل ابعاد: ۵۰۰ پیکسل عرض
اگر قصد دارید تبلیغی که در پیجهای مختلف انتشارشده است بهصورت ویدیویی باشد تلاش کنید که استانداردهای زیر را با دقت رعایت فرمایئد
- فرمتهای توصیه شده: MP4، MOV، یا GIF
- حداکثر اندازه فایل: ۲۵۰ مگابایت
- مدتزمان ویدیو: ۱ تا ۶۰ دقیقه
- نسبت ابعاد توصیه شده: ۹:۱۶ ، ۴: ۵ ، ۱:۱
- حداقل رزولوشن: ۱۰۸۰ × ۱۰۸۰ پیکسل
- حداقل ابعاد: ۵۰۰ پیکسل عرض
- بهترین استفاده از بنر تبلیغاتی در اینستاگرام
برای اطلاعات بیشتر درباره اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.