طراحی بنر گیف

طراحی بنر گیف کاملاً حرفه ای و تخصصی متناسب با معیار های گوگل، در تیم طراحی آرمان دیزاین صورت می گیرد. شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش بنر گیف به صورت آنلاین به بخش سفارش آنلاین رفته و یا با شماره 09143418849 تماس حاصل فرمائید. توجه داشته باشید که آرمان دیزاین به تمامی سفارشات ثبت شده در سایت تا 24 ساعت پاسخگو بوده و طراحی بنر ها و سفارشات تا 48 ساعت تحویل داده می شود. اگر شما هم می خواهید کسب و کارتان را حرفه ای کنید، حتماً در آرمان دیزاین ثبت سفارش انجام دهید.

نمونه بنر گیف

شما در این بخش می توانید، نمونه های بنر گیف طراحی شده توسط آرمان دیزاین را مشاهده کنید و سپس برای ثبت سفارش طراحی بنر گیف می توانید به بخش سفارش آنلاین رفته و یا با شماره 09143418849 تماس حاصل فرمائید.

چه سایز هایی نیاز دارید؟ 250 - 300 90 - 728 100- 300 600 - 120 250 - 970

سفارش بنر گیف

قبل از ثبت سفارش این ویدئو رو تا آخر نگاه کن!

تبلیغات کلیکی، یکی از پربازده ترین تبلیغات امروزه به حساب می آید و اگر شما نیاز به تبلیغات کلیکی دارید، ابتدا باید برای خود یک بنر گیف سفارش دهید!

شما می توانید طراحی  بنر گیف خود را به آرمان دیزاین بسپارید و  در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید.

بنر گیف چیست؟

به بنر های متحرکی که در تبلیغات کلیکی می توان مشاهده کرد، که شامل اطلاعات کسب و کار شما را دارند و قابل کلیک کردند هستند بنر گیف می گویند! به زبان ساده بنر گیف، یعنی همان بنر های ساده اما متحرک! در کمپین های تبلیغات کلیکی، شما باید از بنر های گیف برای تبلیغات خود استفاده کنید.

شما در ساید بار ها و یا در هدر های سایت های پربازدید می توانید، بنر های تبلیغاتی گیف را مشاهده کنید.

برای ثبت سفارش طراحی بنر گیف می توانید با شماره 09143418849 تماس حاصل فرمائید و یا به بخش سفارش آنلاین بروید.

سفارش بنر متحرک

 

طراحی بنر گیف حرفه ای در تیم طراحی آرمان دیزاین برای شما مشتریان عزیز ارائه میگردد.

اگر شما عزیزان هم قصد دارید کسب و کاری را راه اندازی کنید و برای تبلیغ خودتان نیازمند بنر گیف هستید می توانید بنر گیف های خود را به آرمان دیزاین بسپارید و با خیال آسوده تبلیغات خودرا را انجام دهید.

انتخاب یک طراح حرفه ای برای طراحی بنر گیف بسیار مبحث مهمی است و آرمان دیزاین در خدمت شماست تا بهترین بنر گیف را با بهترین طراحی ها برای شما عزیزان ارائه دهد.

چرا طراحی بنر گیف خود را به آرمان دیزاین بسپاریم؟

هدف تبلیغاتی

شما با سفارشی که در آرمان دیزاین ثبت می کنید، خیالتان راحت است که به هدف تبلیغاتی خود می رسید!

طراحی با خلاقیت

تمامی سفارشات ثبت شده در آرمان دیزاین، با هدف خلاقیت بالا و ایده یابی طراحی می شوند.

تحویل سریع سفارشات

شما هنگامی که سفارشی را در آرمان دیزاین ثبت می کنید، تا 24 ساعت روز کاری تحویل خواهید گرفت!

رضایت مشتریان

تیم طراحی آرمان دیزاین توانسته است، بیش از 90 درصد رضایت مشتریان خود را جلب نماید!

بنر گیف حرفه ای

طراحی بنر گیف حرفه ای در آرمان دیزاین برای شما مشتریان عزیز ارائه میگردد. اگر شما عزیزان هم قصد دارید کسب و کاری را راه اندازی کنید و برای تبلیغ خودتان نیازمند بنر گیف هستید می توانید بنر گیف های خود را به آرمان دیزاین بسپارید و با خیال آسوده تبلیغات خودرا را انجام دهید.  انتخاب یک طراح حرفه ای برای طراحی بنر گیف بسیار مبحث مهمی است و آرمان دیزاین در خدمت شماست، تا بهترین بنر گیف هارا با بهترین طراحی ها برای شما عزیزان ارائه دهد.

بنر گیف تبلیغاتی

بنر گیف تبلیغاتی، بنر متحرکی است که مطابق اطلاعات کسب و کار شما ساخته می شود و اطلاعاتی در مورد کسب و کار شما در آن نوشته و طراحی می شود، تا شما با استفاده از بتوانید تبلیغاتتان را انجام دهید. بنر گیف در واقع همان موشن گرافی، بدون صدا است. بنر گیف شامل عناصر متحرک و یا ترکیبی از دو تا چند بنر ثابت می باشد و نسبت به بنر ثابت، توجه بیشتری جلب می کند.

از آنجایی که بنر گیف شامل چند بنر ثابت است، می تواند اطلاعات بیشتری را در خود داشته باشد. بنر گیف یا همان بنر متحرک، تاثیر بیشتری دارد! زیرا مانند یک ویدئو بدون صدا عمل میکند و در عین حال، حجم بسیار کمتری نسبت به ویدیو دارد و سرعت آن بیشتر است. بنر گیف را شما می توانید در سایت ها و فضای مجازی به اشتراک بگذارید و کسب و کار خود را به بهترین روش تبلیغ کنید.

یکی از نکات مهم در طراحی بنر گیف، حجم آن می باشد. یعنی شما باید بنر گیف را طوری طراحی کنید تا به حداکثر حجم برسد، تا باعث دیر لود شدن صفحه نگردد. از آن‌جایی که کاربران معمولاً به سرعت در صفحات وب جابه‌جا می‌شوند، اگر حجم فایل گیف شما سنگین باشد، دیر بارگذاری می‌شود.

نکته مهم: بهترین حجم برای فایل تبلیغاتی کمتر از ۱۵۰ کیلوبایت است تا سریع در صفحه سایت باز شود.

اهمیت بنر گیف تبلیغاتی

بنر متحرک (Gif) دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. این اهمیت به این دلیل است که مخاطبی که بنر گیف شما را مشاهده می کند، باید نیاز خود را در آن بنر پیدا کند و وارد سایت شما شده و آن نیاز را رفع کند. برای مثال فرض کنید در گوگل یک بنر گیف در مورد موبایل مشاهده می کنید که در آن بنر درمورد فروش قسطی موبایل بحث می کند. در چنین شرایطی شما فرصت را طلایی شمرده و از آن سایت موبایل قسطی خریداری می کنید!
 

همانطور که قبلا گفتیم، بنر گیف تقریباً ما بینی از یک عکس و ویدیو را به مخاطب نشان می دهد. در عکس به خاطر ثابت بودن آن امکان انتقال کمتر پیام وجود دارد.

شما در بنر گیف نمی توانید به صورت کامل از کسب و کار، خدمات، تعرفه ها، فریم های زیاد و عکس ها استفاده کنید. شما با گلچین از مطالبی که در یک کسب و کار وجود دارد، می توانید به خوبی آن هارا در بنر گیف استفاده کنید و پیام های خود را به مخاطبان انتقال دهید.

بنر گیف از لحاظ حجمی اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر شما در یک سایت یک فیلم ساخته و برای تبلیغ بگذارید عمدتا کمتر کسی آن را مشاهده میکند.
به دلیل اینکه هم حجم زیادی دارد و هم طولانی است. اما بنر گیف با حجم کمی که دارد می تواند مخاطبان بسیار زیاد را به خود جذب کند. به دلیل وجود حرکت، گیف موجب ایجاد جذابیت و جلب نظر بیشتر، جذب مخاطبان بیشتر و در نتیجه وا داشتن مخاطب شما به اقدام مورد نظرتان می‌گردد و به همین دلیل در اغلب مواقع نسبت به بنر تبلیغاتی ثابت، در اولویت قرار دارد.

انواع روش تبلیغات بنر گیف

طراحی بنر گیف نوع تبلیغات بسیار هوشمند می باشد و شما می توانید تبلیغات خود را در سایت هایی نمایش دهید که مخاطب هدف شما از آن سایت ها بازدید می کنند.

همچنین هزینه ای که برای این نوع تبلیغات پرداخت می کنید با توجه به تعداد کلیک کاربران و ورود به صفحه لندینگ سایت شما می باشد.

برای مثال اگر شما در زمینه زیبایی بانوان فعالیت می کنید، می توانید سایت هایی را برای نمایش بنر خود انتخاب کنید که مخاطب هدف اصلی آن ها بانوان باشند. مانند سایت های آشپزی و…

تبلیغات بنر گیف به این ۲ دلیل بسیار هوشمند می باشد و شما می توانید بالاترین بازدهی را از این تبلیغات داشته باشید.

هدف از طراحی بنر گیف

در واقع  می توان گفت هدف از طراحی بنر گیف تبلیغاتی جلب بازدید از مخاطب است. چرا که این حرکت سریع بنر ها باعث می‌ شود مخاطب را به خود جلب نماید و او بنر شما را مشاهده کند. شما میتوانید طراحی بنر گیف های خودرا به آرمان دیزاین بسپارید. پس از آن متوجه خواهید شد که آرمان دیزاین بنر های بسیار باکیفیت را در کوتاه‌ترین زمان به شما تحویل می دهد. 
 
بنر گیف ها می توانند دارای موضوعات زیاد و متنوعی باشند. از جمله مهمترین موضوعاتی که برای بنر گیف ها در نظر گرفته می شود: موضوعات تبلیغاتی ، ورزشی ، سازمانی و ارگانی، معرفی یک محصول، معرفی یک کسب وکار، معرفی یک فرد و… خواهد بود.
 
اندازه بنر گیف ها معمولا کوچک میباشند. زیرا شما میتوانید آنها را در کنار سایت خود قرار دهید و با استفاده از آن بنر گیف ها مخاطبان زیادی برای کسب و کار خود جلب کنید.

نکات مهم در طراحی بنر گیف

در طراحی بنر گیف، برخی نکاتی وجود دارند که باید رعایت شوند. زیرا رعایت کردن این نکات باعث می شود که بنر شما بسیار زیبا دیده شود و در تبلیغات نیز بازخورد خوبی داشته باشد! برخی از این نکات عبارتنداز: 
 
1- استفاده از عکس و وکتور با کیفیت

همیشه به یاد داشته باشید یکی از علت هایی که بنر شما جذاب می شود، وجود یک عکس یا وکتور با کیفیت مرتبط با موضوع بنر است. هرگاه شما بنری را شروع به طراحی می کنید حتماً باید در مورد آن موضوع تصاویر و وکتور هایی را استفاده کنید. امروزه با استفاده از هوش مصنوعی عکس هایی ایجاد شده است که به شدت میتوانند بنر طراحی شده شما را زیبا کنند. پس حتماً از عکس یا وکتور استفاده نمایید. برای دریافت عکس های با کیفیت سایت هایی مانند: فری پیک، پینترست و… وجود دارند که به روز ترین عکس ها و وکتور هارا دارند.

2- استفاده از دکمه کال تو اکشن در بنر

یکی دیگر از نکاتی که باید در طراحی بنر گیف رعایت شود، این است که بنر شما دارای دکمه کال تو اکشن باشد. شاید بسیاری از شما ندانید که کال تو اکشن چیست و چه کاربردی دارد! برای همین باید به شما بگوییم که کال تو اکشن همان دکمه ای است که در تبلیغات مخاطب را وادار می کند تا بر روی بنر تبلیغ کرده شما کلیک کند و وارد سایت و فروشگاه شما شود. متن هایی که عمدتاً در دکمه کال تو اکشن استفاده می شود عبارتند از: کلیک کنید، سفارش آنلاین، خرید آنلاین، مشاوره رایگان و…

3- ارائه تخفیفات وپیشنهادات ویژه

 مردم همواره دنبال تخفیف و پیشنهادات ویژه هستند! برای مثال اگر در حوزه موبایل کسب و کار دارید، کافی است در بنر خود بنویسید 30% تخفیف فروش موبایل! مطمعن باشید این متن بازخورد بسیار خوبی خواهد داشت! پس به یاد داشته باشید که همیشه سعی کنید در بنر هایی که طراحی می کنید پیشنهاداتی برای مردم و مخاطب هدف در نظر بگیرید.

4- استفاده از لوگو در بنر
 همیشه در بنر هایی که طراحی می کنید، از لوگو آن کسب و کار استفاده کنید. زیرا لوگو هر کسب و کاری هر چقدر که بیشتر استفاده شود می تواند موجب برند سازی شود. پس حتماً از لوگو در بنر استفاده کنید.

1- در هزینه ها صرفه جویی می کنید.

2- از محدودیت در طراحی گرافیک برخوردار نیستید.

3- میتوانید از تعداد دقیق کاربران مطلع شوید.

4- لحظه ای مخاطب جذب کنید.

5- معرفی برند و کسب و کار

1- باعث آزار مخاطب میشود.

2- کاربر از نرم افزار ضد تبلیغات استفاده می کند.

3- نرخ کلیک کم می شود.

مقالات آموزشی بنر گیف