ویژگی های بنر تبلیغاتی

ویژگی های بنر تبلیغاتی

بنر های تبلیغاتی ویژگی های بسیار زیادی دارند که ما در این مقاله برایتان ویژگی های بنر تبلیغاتی را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

مطمعناً شما در خیابان و مکان های عمومی شهر خود بنر هایی را دیده اید که کسب و کار ها و مشاغل دیگری را به نمایش گذاشته اند.

این بنر ها برای تبلیغ هر کسب و کاری استفاده می شود.

برای طراحی و چاپ این نوع بنر ها باید شرایطی را رعایت کنید تا طراحی شما جذاب تر و درست باشد.

ما امروز قصد داریم برای شما به طور کامل این ویژگی هارا یاد دهیم.

 

برای ” طراحی بنر تلگرام ” در آرمان دیزاین روی لینک کلیک کنید.

بنر تبلیغاتی چیست؟

ویژگی های بنر تبلیغاتی را قبل از اینکه برایتان توضیح دهیم بهتر است اصلا بدانیم بنر تبلیغاتی چیست؟

نوع جدیدی از تبلیغ های کسب و کار ها به شکل بنر انجام می گیرد.

بنر های تبلغیاتی همان بنر هایی هستند که شما در مکان های عمومی مشاهده می کنید.

البته بنر های تبلیغاتی به دو صورت وجود دارند که در پایین برایتان توضیح داده ایم.

انواع بنر تبلیغاتی

بنر های تبلیغاتی به دو صورت وجود دارند که عبارتند از :

1- بنر دیجیتال

بنر های دیجیتال بنر هایی همچون بنر تلگرام، اینستاگرام و گیف هستند.

شما این بنر هارا می توانید در گوشی های خود مشاهده کنید و یک راه ساده برای تبلیغ می باشند.

بنر های دیجیتال بسیار با صرفه بوده و بازخورد بهتری نسبت به بنر های محیطی دارند.

2- بنر محیطی (چاپی)

بنر های محیطی یا همان چاپی بنر هایی هستند که شما در مکان های عمومی مشاهده کنید.

حتما در خیابان ها دیده اید که بنر هایی به خیابان ها می زنند و یک کسب و کاری را تبلیغ می کنند.

همچین بنر هایی را بنر های محیطی می نامند.

بنر های محیطی یکی از اولی ترین روش های تبلیغات بنری می باشد.

البته این روش تبلیغات با در آمدن بنر های دیجیتال، کمی از مد افتاد و افراد سراغ بنر های دیجیتال رفتند.

ویژگی های بنر تبلیغاتی

اصول طراحی بنر تبلیغاتی

ویژگی های بنر تبلیغاتی در طراحی باید به گونه زیر باشد :

1- انتخاب سایز درست

اولین مرحله طراحی بنر انتخاب کردن سایز آن می باشد.

شما اگر در طراحی بنر سایز درست را انتخاب نکنید، ممکن است به شدت با مشکل مواجه شوید.

برای مثال : در طراحی بنر محیطی اگر سایز درست انتخاب نکنید، بعد از چاپ، سایز بنر درست در نمی آید و شما با مشکل مواجه خواهید شد.

2- انتخاب مود رنگی مناسب

شما در طراحی بنر های خود حتما باید مود رنگی درستی را انتخاب کنید.

انتخاب مود رنگی اشتباه باعث می شود رنگ بنر شما درست درنیاید.

شما باید در طراحی بنر های چاپی از مود رنگی RGB و در بنر های چاپی از CMYK استفاده کنید.

3- حاشیه دادن به بنر

یکی دیگر از اصول طراحی بنر حاشیه دادن به بنر می باشد.

شما باید هر بنری که طراحی می کنید، حاشیه یا همان GUIDE داشته باشد.

دادن حاشیه به بنر های دیجیتال باعث می شود تا بنر منظم تر باشد و بازخورد زیادی بگیرد.

البته حاشیه دادن به بنر های چاپی واجب تر است.

زیرا باعث می شود تا در چاپ درست باشد.

4- انتخاب فونت مناسب

شما باید هر بنری که طراحی می کنید، دقت داشته باشید تا از فونت مناسب استفاده کنید.

انتخاب فونت مناسب در بنر، بسیار با اهمیت بوده و تاثیر بسزایی در جذابیت بنر شما خواهد داشت.

5- استفاده از لوگو در بنر

بنر های طراحی شده حتما باید لوگو داشته باشند تا زیبا تر شوند.

پس هر بنری که طراحی می کنید از لوگو آن کسب و کار در گوشه ای از بنر استفاده کنید.

ولی اگر کسب و کار مورد نظر لوگو نداشت، می توانید با یک فونت لوگو تایپ نام کسب و کار را بنویسید و در بنر جای گذاری کنید.

 

ما برای شما تمامی ویژگی های بنر تبلیغاتی را به طور کامل توضیح دادیم. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید.

برای دانلود ” فتوشاپ ” روی لینک کلیک کنید.

آرمان طاهرافشار
آرمان طاهرافشار
سلام من آرمان طاهرافشار هستم. متولد پنجم آذر ماه 1384 و از سن 14 سالگی وارد حوزه فتوشاپ و طراحی سایت شدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید:

مقالات مرتبط