بنر گیف تبلیغاتی، سال ها می باشد که در عرصه تبلیغات، بسیار پر طرفدار بوده و تقریبا تمامی سایت ها برای تبلیغات از این روش استفاده می کنند. امروز برایتان چند تا از ویژگی های بنر گیف تبلیغاتی را به طور کامل توضیح خواهیم داد.
برای ثبت سفارش ” طراحی بنر گیف ” از آرمان دیزاین روی لینک کلیک کنید.
تبلیغات در بنر گیف
در بنر گیف انواع روش های تبلیغات وجود دارد که برایتان برخی از آنان را خواهیم گفت.
تبلیغات کلیکی بنر گیف
در بنر گیف، تبلیغات به صورت کلیکی انجام می شود. برای مثال شما وقتی 1 میلیون تومان هزینه می کنید، بعد از 1000 بار کلیک کردن بر روی بنر گیف شما، تبلیغات شما از گوگل برداشته می شود.
تبلیغات ماهانه بنر گیف
در این نوع تبلیغات، شما در سایتی که می خواهید تبلیغ کنید، بنر خود را جا گذاری می کنید و آن سایت نسبت به قدرت و آتوریتی که دارد، از شما ماهانه هزینه ای دریافت می کند و بنر گیف شما را در ساید بار و یا جاهای دیگر سایت خود به نمایش می گذارد.
برخی از ویژگی های بنر گیف
بنر های متحرک ( گیف ) برخی ویژگی های خاصی دارند که در پایین برایتان ذکر کرده ایم.
متحرک بودن
این بنر ها بر خلاف نوع دیگر بنر ها، متحرک می باشند. اما یعنی چه؟ بنر گیف متحرک یعنی دارای چند اسلاید می باشد و یکی پس از دیگری اجرا می شود. به نمونه زیر دقت کنید:
این بنر یکی از نمونه های بنر گیف در آرمان دیزاین می باشد. شما می بینید که این بنر متحرک است و متن ها و وکتور های آن عوض می شود.
مدیریت هزینه تبلیغات
یکی دیگر از ویژگی های بنر گیف تبلیغاتی این است که شما می توانید هزینه تبلیغات خود را مدیریت کنید.
برای مثال همانطور که گفتیم، شما می توانید بنر گیف های خود را به صورت کلیکی تبلیغات کنید و بگویید که مثلا می خواهید 600 هزار تومان برای تبلیغات هزینه کنید! در اینصورت بنر شما پس از اینکه مطابق هزینه شما کلیک خورد از روی سایت اجاره دهنده پاک می شود.
فروش فوری محصولات
یکی دیگر از ویژگی های این نوع بنر ها، این است که شما می توانید محصولات خود را سریعاً بفروشید و در سایت خود بیننده داشته باشید.
شما عزیزان می توانید ” پیج اینستاگرام آرمان دیزاین ” را نیز دنبال کنید.