طراحی بنر اینستاگرام

برخی از نمونه کار های بنر اینستاگرام آرمان دیزاین

برای مشاوره و ثبت سفارش طراحی بنر اینستاگرام با شماره 09143418849تماس حاصل فرمائید.

طراحی بنر اینستاگرام کلینیک
بنر اینستاگرام بازی
بنر اینستاگرام روز پزشک

اگر شما هم قصد دارید برای کسب و کارتان از بنر های پست و استوری اینستاگرام برای تبلیغ خود استفاده کنید، میتوانید طراحی بنر های خودرا به آرمان دیزاین بسپارید.

طراحی بنر اینستاگرام، با بالاترین سطح طراحی یکی از اصلی ترین خدمات مجموعه آرمان دیزاین می باشد.

 

بنر اینستاگرام چیست؟

هر کسب و کاری برای تبلیغ خود و بالا بردن مشتری هایش نیازمند تبلیغ در اینستاگرام میباشد! حتی خود سایت دیجی کالا یا حتی اسنپ هرروز خودرا در اینستاگرام تبلیغ میکنند تا رقیب هایشان نتوانند آنهارا بگیرند.

شاید تعجب آور باشد و بگویید شرکتی به بزرگی دیجی کالا یا اسنپ چرا باید در اینستاگرام خودرا تبلیغ کند؟ اصلا چه نیازی دارد؟

ولی اشتباه نکنید! شرکت های بزرگ از فرصت های کوچک هم برای موفقیت چشم پوشی نمی کنند. شرکت های بزرگی مثل سامسونگ، ال جی، بنز و… بسیاری از شرکت های میلیون دلاری در دنیا در بحث تبلیغات، علاوه بر تبلیغات محیطی بیلبوردها، تلوزیونی و… از تبلیغات اینستاگرام هم غافل نمی شوند.

حالا تصور کنید که شماهم جزو صاحبین یک کسب و کار موفق هستید، آیا می توانید از مزیت های فعالیت در شبکه های مجازی مانند اینستاگرام چشم پوشی کنید؟ خیر

به این موضوع هم توجه داشته باشید که فعالیت در اینستاگرام، نیازمند یک تاکتیک استراتژی و تقویم محتوایی مناسب همراه با طراحی بنرهای حرفه ای می باشد که تیم طراحی آرمان دیزاین در این زمینه آماده همکاری با شرکت ها را دارد.

همین حالا سفارش خودتو ثبت کن!

چرا باید بنر اینستاگرام داشته باشیم؟

طراحی بنر اینستاگرام، یکی از کارهایی است که شما باید برای تبلیغات یا فعالیت ثمره آمیز مجموعه خود در اینستاگرام، به صورت حرفه ای انجام دهید.

بنر اینستاگرام، به دو صورت پست و استوری ساخته میشود و باید دارای گرافیک بالا و رابط کاربری خوبی باشد تا محصولات و خدمات شما را به دنبال کننده های شما معرفی کند.

ساخت و طراحی بنر، یکی از دغدغه های انواع صاحبین کسب و کار است که برای آن یا باید یک طراح گرافیست حرفه ای در مجموعه خود استخدام کنند، یا باید کلیه کارهای گرافیکی خود را به یک شرکت طراحی حرفه ای بسپارند.

طراحی بنر اینستاگرام یکی از خدمات اصلی تیم طراحی آرمان دیزاین می باشد. شما می توانید کلیه کارهای گرافیکی مجموعه خود را به ما بسپارید.

نحوه سفارش بنر اینستاگرام

برای سفارش انواع طراحی بنر برای اینستاگرام، از صفحه سفارش آنلاین، سفارش خود را ثبت کنید یا می توانید با کارشناسان ما به شماره 09903757023 تماس بگیرید و راحت ترین و سریع ترین روش، ارتباط از طریق تماس می باشد.

 

شما برای سفارش بنر باید اطلاعات زیر را در اختیار طراحان آرمان دیزاین بگذارید:

 

نوع و سایز بنر یعنی ( پست – استوری )

لوگو به صورت png و فایل

رنگبندی سازمانی خود

متن اصلی بنر

متن های فرعی

اطلاعات تماس ( آدرس وب سایت، اینستاگرام، شماره تماس و… )

پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده توسط شما و پرداخت هزینه سفارش، سفارش شما کمتر از ۲۴ ساعت طراحی و نسخه اولیه برای شما ارسال خواهد شد.

 

ویرایش بنر های اینستاگرام به چه صورت است؟

گروه طراحی آرمان دیزاین امکان ویرایش رایگان بنر های اینستاگرام به مدت 3 بار را برای مشتریان عزیز خود ارائه میکند.

ویرایش بنرهای طراحی شده تا ۳ بار به صورت رایگان توسط تیم طراحی انجام می شود. در صورت نیاز به ویرایش های بیشتر %۵۰ مبلغ سفارش می بایست از طرف مشتری پرداخت شود.

البته لازم به ذکر است که بیش از ۹۵% از سفارشات طراحی شده توسط بنرساز، بدون نیاز به ویرایش مورد تایید مشتری قرار گرفته اند. تعداد محدود ویرایش هم شامل شماره تماس و نهایتا اندازه فونت بوده است.

همچنین شما عزیزان می توانید برای ” طراحی بنر ” در سایت آرمان دیزاین روی لینک کلیک کنید.

مدت زمان تحویل سفارش

سفارشات شما حداکثر تا 24 ساعت توسط آرمان دیزاین آماده شده و در اختیار شما قرار میگیرد. طرح اولیه خدمت شما ارسال خواهد شد و در صورت تایید فایل نهایی ارسال می شود.

سفارش های تعداد بالا نیز پس از تایید طرح اولیه، نهایتا تا ۴۸ ساعت آماده تحویل می باشند.

یکی از ویژگی های مهم تیم طراحی آرمان دیزاین، متعهد به زمان بودن می باشد. از ابتدا تا کنون سعی داشتیم تا مشتریان از نظر سطح طراحی و زمان خیال آسوده داشته باشند.

 

طراحی بنر استوری اینستاگرام

طراحی بنر استوری اینستاگرام یکی از خدمات آرمان دیزاین می باشد!

شما میتوانید با ثبت سفارش از آرمان دیزاین یک بنر استوری اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خود داشته باشید.

برای اینکار فقط کافیست تا با شماره 09903757023 تماس گرفته یا از صفحه سفارش آنلاین ثبت کنید.

همچنین به شما توصیه میشود صفحه طراحی بنر تلگرام را نیز مطالعه کنید.