طراحی بنر گیف

طراحی بنر گیف کاملاً حرفه ای و تخصصی متناسب با معیار های گوگل، در تیم طراحی آرمان دیزاین صورت می گیرد. شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش بنر گیف به صورت آنلاین به بخش سفارش آنلاین رفته و یا با شماره 09143418849 تماس حاصل فرمائید. توجه داشته باشید که آرمان دیزاین به تمامی سفارشات ثبت شده در سایت تا 24 ساعت پاسخگو بوده و طراحی بنر ها و سفارشات تا 48 ساعت تحویل داده می شود. اگر شما هم می خواهید کسب و کارتان را حرفه ای کنید، حتماً در آرمان دیزاین ثبت سفارش انجام دهید.

سفارش بنر گیف

طراحی بنر گیف حرفه ای در آرمان دیزاین! پس از مشاهده نمونه کار ها برای ثبت سفارش می توانید به بخش سفارش آنلاین رفته و یا با شماره 09143418849 تماس حاصل فرمائید.

برخی از نمونه کار های بنر گیف 300 در 250 ( مربعی )

300 در 250
طراحی بنر گیف
طراحی بنر گیف
طراحی بنر گیف
طراحی بنر گیف میهمان شو
طراحی بنر گیف کیف پول من
طراحی بنر گیف
طراحی بنر گیف شاتل موبایل
طراحی بنر گیف
طراحی بنر گیف

برخی از نمونه کار های بنر گیف 728 در 90

728 در 90
طراحی بنر گیف شاتل موبایل
طراحی بنر گیف حسابداری کلیک
طراحی بنر گیف میهمان شو
طراحی بنر گیف آی موبایل
طراحی بنر گیف آریاپی

برخی از نمونه کار های بنر گیف سایز 300 در 160

300 در 160
طراحی بنر گیف آی موبایل
طراحی بنر گیف شاتل موبایل
طراحی بنر گیف میهمان شو
کسب و کارتو حرفه ای کن!

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید…

بنر گیف حرفه ای

طراحی بنر گیف حرفه ای در آرمان دیزاین برای شما مشتریان عزیز ارائه میگردد. اگر شما عزیزان هم قصد دارید کسب و کاری را راه اندازی کنید و برای تبلیغ خودتان نیازمند بنر گیف هستید می توانید بنر گیف های خود را به آرمان دیزاین بسپارید و با خیال آسوده تبلیغات خودرا را انجام دهید.  انتخاب یک طراح حرفه ای برای طراحی بنر گیف بسیار مبحث مهمی است و آرمان دیزاین در خدمت شماست، تا بهترین بنر گیف هارا با بهترین طراحی ها برای شما عزیزان ارائه دهد.

بنر گیف تبلیغاتی

بنر گیف تبلیغاتی، بنر متحرکی است که مطابق اطلاعات کسب و کار شما ساخته می شود و اطلاعاتی در مورد کسب و کار شما در آن نوشته و طراحی می شود، تا شما با استفاده از بتوانید تبلیغاتتان را انجام دهید. بنر گیف در واقع همان موشن گرافی، بدون صدا است. بنر گیف شامل عناصر متحرک و یا ترکیبی از دو تا چند بنر ثابت می باشد و نسبت به بنر ثابت، توجه بیشتری جلب می کند.

از آنجایی که بنر گیف شامل چند بنر ثابت است، می تواند اطلاعات بیشتری را در خود داشته باشد. بنر گیف یا همان بنر متحرک، تاثیر بیشتری دارد! زیرا مانند یک ویدئو بدون صدا عمل میکند و در عین حال، حجم بسیار کمتری نسبت به ویدیو دارد و سرعت آن بیشتر است. بنر گیف را شما می توانید در سایت ها و فضای مجازی به اشتراک بگذارید و کسب و کار خود را به بهترین روش تبلیغ کنید.

یکی از نکات مهم در طراحی بنر گیف، حجم آن می باشد. یعنی شما باید بنر گیف را طوری طراحی کنید تا به حداکثر حجم برسد، تا باعث دیر لود شدن صفحه نگردد. از آن‌جایی که کاربران معمولاً به سرعت در صفحات وب جابه‌جا می‌شوند، اگر حجم فایل گیف شما سنگین باشد، دیر بارگذاری می‌شود.

نکته مهم: بهترین حجم برای فایل تبلیغاتی کمتر از ۱۵۰ کیلوبایت است تا سریع در صفحه سایت باز شود.

اهمیت بنر گیف تبلیغاتی

بنر متحرک (Gif) دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد. این اهمیت به این دلیل است که مخاطبی که بنر گیف شما را مشاهده می کند، باید نیاز خود را در آن بنر پیدا کند و وارد سایت شما شده و آن نیاز را رفع کند. برای مثال فرض کنید در گوگل یک بنر گیف در مورد موبایل مشاهده می کنید که در آن بنر درمورد فروش قسطی موبایل بحث می کند. در چنین شرایطی شما فرصت را طلایی شمرده و از آن سایت موبایل قسطی خریداری می کنید!
 

همانطور که قبلا گفتیم، بنر گیف تقریباً ما بینی از یک عکس و ویدیو را به مخاطب نشان می دهد. در عکس به خاطر ثابت بودن آن امکان انتقال کمتر پیام وجود دارد.

شما در بنر گیف نمی توانید به صورت کامل از کسب و کار، خدمات، تعرفه ها، فریم های زیاد و عکس ها استفاده کنید. شما با گلچین از مطالبی که در یک کسب و کار وجود دارد، می توانید به خوبی آن هارا در بنر گیف استفاده کنید و پیام های خود را به مخاطبان انتقال دهید.

بنر گیف از لحاظ حجمی اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر شما در یک سایت یک فیلم ساخته و برای تبلیغ بگذارید عمدتا کمتر کسی آن را مشاهده میکند.
به دلیل اینکه هم حجم زیادی دارد و هم طولانی است. اما بنر گیف با حجم کمی که دارد می تواند مخاطبان بسیار زیاد را به خود جذب کند. به دلیل وجود حرکت، گیف موجب ایجاد جذابیت و جلب نظر بیشتر، جذب مخاطبان بیشتر و در نتیجه وا داشتن مخاطب شما به اقدام مورد نظرتان می‌گردد و به همین دلیل در اغلب مواقع نسبت به بنر تبلیغاتی ثابت، در اولویت قرار دارد.

انواع روش تبلیغات بنر گیف

طراحی بنر گیف نوع تبلیغات بسیار هوشمند می باشد و شما می توانید تبلیغات خود را در سایت هایی نمایش دهید که مخاطب هدف شما از آن سایت ها بازدید می کنند.

همچنین هزینه ای که برای این نوع تبلیغات پرداخت می کنید با توجه به تعداد کلیک کاربران و ورود به صفحه لندینگ سایت شما می باشد.

برای مثال اگر شما در زمینه زیبایی بانوان فعالیت می کنید، می توانید سایت هایی را برای نمایش بنر خود انتخاب کنید که مخاطب هدف اصلی آن ها بانوان باشند. مانند سایت های آشپزی و…

تبلیغات بنر گیف به این ۲ دلیل بسیار هوشمند می باشد و شما می توانید بالاترین بازدهی را از این تبلیغات داشته باشید.

هدف از طراحی بنر گیف

در واقع  می توان گفت هدف از طراحی بنر گیف تبلیغاتی جلب بازدید از مخاطب است. چرا که این حرکت سریع بنر ها باعث می‌ شود مخاطب را به خود جلب نماید و او بنر شما را مشاهده کند. شما میتوانید طراحی بنر گیف های خودرا به آرمان دیزاین بسپارید. پس از آن متوجه خواهید شد که آرمان دیزاین بنر های بسیار باکیفیت را در کوتاه‌ترین زمان به شما تحویل می دهد. 
 
بنر گیف ها می توانند دارای موضوعات زیاد و متنوعی باشند. از جمله مهمترین موضوعاتی که برای بنر گیف ها در نظر گرفته می شود: موضوعات تبلیغاتی ، ورزشی ، سازمانی و ارگانی، معرفی یک محصول، معرفی یک کسب وکار، معرفی یک فرد و… خواهد بود.
 
اندازه بنر گیف ها معمولا کوچک میباشند. زیرا شما میتوانید آنها را در کنار سایت خود قرار دهید و با استفاده از آن بنر گیف ها مخاطبان زیادی برای کسب و کار خود جلب کنید.

آموزش طراحی بنر گیف

ما آموزش ویدیویی و متنی طراحی بنر گیف را خدمت شما آماده کرده و با شما به اشتراک گذاشته ایم.

آموزش متنی طراحی بنر گیف

ما در این بخش برای شما آموزش طراحی این نوع بنر را به طور کامل توضیح می دهیم.

مراحل طراحی بنر به شرح زیر می باشد:

1- در مرحله اول شما باید سایز خود را انتخاب کنید. برای انجام این کار در فتوشاپ یک فایل جدید باز می کنیم.

2- سایز بنر را باید 300-250 انتخاب کنیم. اندازه را دقت کنید که روی pixel تنظیم کرده باشید.

3- رزولیشن بنر را 72 انتخاب می کنیم و مود رنگی را rgb انتخاب می کنیم.

4- اکنون یک صفحه برای شما باز شده تا بتوانید طراحی خود را شروع کنید.

5- در این بخش با استفاده از سطل رنگ، یک بک گراند به بنر خود می دهیم و با یک کلیک بر بخش سفید رنگ، بک گراند شما کامل می شود.

6- اکنون شما باید شروع به طراحی کنید. طراحی این نوع بنر ها بهتر است تا بسیار ساده باشند تا مطلب را به خوبی به بیننده برسانند.

7-بعد از اینکه طراحی خود را تمام کردید نیاز است تا بنر را به صورت متحرک در بیاورید.

8- برای متحرک کردن بنر نیاز است تا timeline فتوشاپ خود را روشن کنید.

9-بعد از اینکه تایم لاین خود را روشن کردید، باید یک فریم برای خود بسازید.

10- برای ساخت فریم باید مطابق ویدیو عمل کنید. سپس هر محتوایی که می خواهید حرکت دهید را در فریم اول روی نقطه آغاز قرار دهید و هر کجا که قرار است توقف کند، در فریم دوم قرار می دهید.

11- اکنون شما باید چند فریم دیگر در وسط این دو فریم ایجاد کنید تا شروع به حرکت کند و ثانیه پیشنهادی فریم ها 0.04 صدم ثانیه می باشد.

12- اکنون بنر شما به اتمام رسیده است و باید خروجی بگیرید. برای این کار دکمه های shift+ctrl+alt+s را همزان میزنیم و مود خروجی را روی gif 128 می گذاریم و خروجی می گیریم.

13- دقت داشته باشید که حجم بنر از 150 کیلوبایت بیشتر نباشد.

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید.

آموزش بالا به شکل زیر طراحی شده است : 

 

طراحی بنر گیف شاتل موبایل

نکات مهم در طراحی بنر گیف

در طراحی بنر گیف، برخی نکاتی وجود دارند که باید رعایت شوند. زیرا رعایت کردن این نکات باعث می شود که بنر شما بسیار زیبا دیده شود و در تبلیغات نیز بازخورد خوبی داشته باشد! برخی از این نکات عبارتنداز: 
 
1- استفاده از عکس و وکتور با کیفیت

همیشه به یاد داشته باشید یکی از علت هایی که بنر شما جذاب می شود، وجود یک عکس یا وکتور با کیفیت مرتبط با موضوع بنر است. هرگاه شما بنری را شروع به طراحی می کنید حتماً باید در مورد آن موضوع تصاویر و وکتور هایی را استفاده کنید. امروزه با استفاده از هوش مصنوعی عکس هایی ایجاد شده است که به شدت میتوانند بنر طراحی شده شما را زیبا کنند. پس حتماً از عکس یا وکتور استفاده نمایید. برای دریافت عکس های با کیفیت سایت هایی مانند: فری پیک، پینترست و… وجود دارند که به روز ترین عکس ها و وکتور هارا دارند.

2- استفاده از دکمه کال تو اکشن در بنر

یکی دیگر از نکاتی که باید در طراحی بنر گیف رعایت شود، این است که بنر شما دارای دکمه کال تو اکشن باشد. شاید بسیاری از شما ندانید که کال تو اکشن چیست و چه کاربردی دارد! برای همین باید به شما بگوییم که کال تو اکشن همان دکمه ای است که در تبلیغات مخاطب را وادار می کند تا بر روی بنر تبلیغ کرده شما کلیک کند و وارد سایت و فروشگاه شما شود. متن هایی که عمدتاً در دکمه کال تو اکشن استفاده می شود عبارتند از: کلیک کنید، سفارش آنلاین، خرید آنلاین، مشاوره رایگان و…

3- ارائه تخفیفات وپیشنهادات ویژه

 مردم همواره دنبال تخفیف و پیشنهادات ویژه هستند! برای مثال اگر در حوزه موبایل کسب و کار دارید، کافی است در بنر خود بنویسید 30% تخفیف فروش موبایل! مطمعن باشید این متن بازخورد بسیار خوبی خواهد داشت! پس به یاد داشته باشید که همیشه سعی کنید در بنر هایی که طراحی می کنید پیشنهاداتی برای مردم و مخاطب هدف در نظر بگیرید.

4- استفاده از لوگو در بنر
 همیشه در بنر هایی که طراحی می کنید، از لوگو آن کسب و کار استفاده کنید. زیرا لوگو هر کسب و کاری هر چقدر که بیشتر استفاده شود می تواند موجب برند سازی شود. پس حتماً از لوگو در بنر استفاده کنید.

1- در هزینه ها صرفه جویی می کنید.

2- از محدودیت در طراحی گرافیک برخوردار نیستید.

3- میتوانید از تعداد دقیق کاربران مطلع شوید.

4- لحظه ای مخاطب جذب کنید.

5- معرفی برند و کسب و کار

1- باعث آزار مخاطب میشود.

2- کاربر از نرم افزار ضد تبلیغات استفاده می کند.

3- نرخ کلیک کم می شود.

مقالات آموزشی بنر گیف