تفاوت بنر گیف با بنر ثابت

مهم ترین تفاوت بنر گیف و بنر ثابت چیست؟

تفاوت بنر گیف و بنر ثابت چیست؟ امروز قرار است شما را با هر دو بنر ثابت و متحرک یعنی بنر گیف آشنا سازیم و برایتان به طور کامل توضیح دهیم که این دو نوع بنر باهم دیگر چه تفاوت هایی دارند و چگونه ساخته می شوند. شما احتمالاً نام بنر گیف را شنیده باشید اما ندانید که بنر گیف چیست؟ اصلا یک بنر چرا باید به صورت گیف باشد؟ برای یافتن پاسخ سوالات خود این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

بنر متحرک گیف چیست؟

تفاوت بنر گیف و بنر ثابت در این است که بنر گیف، به صورت چند اسلاید می باشد و شما می توانید در واقع چند بنر ثابت را در یک بنر به صورت موشن دار و زیبا به مخاطب ارائه دهید. بنر های گیف تمامی عناصر عکس، متن، المان وکتور و… را در خود دارد و می تواند به شکل های گوناگونی طراحی شود.

بنر گیف در سایت های گوناگونی به نمایش گزاشته می شود و با هر کلیک که روی بنر می شود، در قبال هر کلیک از شما هزینه دریافت می شود. امروزه یکی از رایج ترین تبلیغات، تبلیغات کلیکی می باشد که در فروش محصولات بسیار تاثیر فرآوانی دارد و شما می توانید با داشتن یک بنر گیف هدف دار و جذاب، تمامی محصولات خود را به فروش برسانید.

برای طراحی بنر گیف و ثبت سفارش از آرمان دیزاین روی لینک کلیک کنید.

تفاوت بنر گیف با بنر ثابت

بنر ثابت چیست؟

بنر تبلیغاتی ثابت همان بنری است که شما در خیابان ها و مکان های عمومی در قالب بنر های چاپی مشاهده می کنید. بنر های ثابت دیجیتال هم وجود دارند که در برنامه های خاص مجازی به اشتراک گذاشته و تبلیغ می شوند. از بنر های تبلیغاتی دیجیتال می توان به بنر تلگرام و بنر اینستاگرام اشاره کرد که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارند و بسیاری از این تبلیغ ها با این نوع بنر ها صورت می گیرد.

بنر گیف و بنر ثابت چه تفاوتی باهم دارند؟

به طور کلی باید گفت که اساسی ترین تفاوت بنر ثابت با بنر گیف این است که در بنر گیف بنر شما به  صورت متحرک و ویدئویی است و فقط صدا ندارد. اما در بنر ثابت، فقط شما یک بنر را مشاهده می کنید و هیچ حرکتی نمی کند. در بنر گیف شما می توانید چند بنر را همزمان تبدیل به اسلاید های مختلف کنید و یک بنر مختصر بسازید اما در بنر ثابت اینگونه نیست!

شما عزیزان می توانید ” پیج اینستاگرام آرمان دیزاین ” را نیز دنبال کنید.

آرمان طاهرافشار
آرمان طاهرافشار
سلام من آرمان طاهرافشار هستم. متولد پنجم آذر ماه 1384 و از سن 14 سالگی وارد حوزه فتوشاپ و طراحی سایت شدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این مقاله می‌خوانید:

مقالات مرتبط